Knežević, N. (2019). Vršnjačka podrška i uloga odgojitelja u uključivanju djeteta s poremećajem iz spektra autizma u redoviti predškolski sustav (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:620502
Knežević, Nina. "Vršnjačka podrška i uloga odgojitelja u uključivanju djeteta s poremećajem iz spektra autizma u redoviti predškolski sustav." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:620502
Knežević, Nina. "Vršnjačka podrška i uloga odgojitelja u uključivanju djeteta s poremećajem iz spektra autizma u redoviti predškolski sustav." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:620502
Knežević, N. (2019). 'Vršnjačka podrška i uloga odgojitelja u uključivanju djeteta s poremećajem iz spektra autizma u redoviti predškolski sustav', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:620502
Knežević N. Vršnjačka podrška i uloga odgojitelja u uključivanju djeteta s poremećajem iz spektra autizma u redoviti predškolski sustav [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:620502
N. Knežević, "Vršnjačka podrška i uloga odgojitelja u uključivanju djeteta s poremećajem iz spektra autizma u redoviti predškolski sustav", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:620502