diplomski rad
Povezanost učiteljskog optimizma/pesimizma i samopoštovanja s uporabom humora u nastavi
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:147:585327

Novak, Anamarija
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Novak, A. (2016). Povezanost učiteljskog optimizma/pesimizma i samopoštovanja s uporabom humora u nastavi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:585327

Novak, Anamarija. "Povezanost učiteljskog optimizma/pesimizma i samopoštovanja s uporabom humora u nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:585327

Novak, Anamarija. "Povezanost učiteljskog optimizma/pesimizma i samopoštovanja s uporabom humora u nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:585327

Novak, A. (2016). 'Povezanost učiteljskog optimizma/pesimizma i samopoštovanja s uporabom humora u nastavi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:585327

Novak A. Povezanost učiteljskog optimizma/pesimizma i samopoštovanja s uporabom humora u nastavi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2016 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:585327

A. Novak, "Povezanost učiteljskog optimizma/pesimizma i samopoštovanja s uporabom humora u nastavi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:585327