Kosanović, T. (2019). Parental vs. Child Perspectives in Recent Picturebooks (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:876365
Kosanović, Tanja. "Parental vs. Child Perspectives in Recent Picturebooks." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:876365
Kosanović, Tanja. "Parental vs. Child Perspectives in Recent Picturebooks." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:876365
Kosanović, T. (2019). 'Parental vs. Child Perspectives in Recent Picturebooks', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 14.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:876365
Kosanović T. Parental vs. Child Perspectives in Recent Picturebooks [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 14.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:876365
T. Kosanović, "Parental vs. Child Perspectives in Recent Picturebooks", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:876365