diplomski rad
Značaj i vrijednost uključivanja ručnog rada u redovite vrtićke programe
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:147:886036

Jambrešić, Ivna
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Jambrešić, I. (2019). Značaj i vrijednost uključivanja ručnog rada u redovite vrtićke programe (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:886036

Jambrešić, Ivna. "Značaj i vrijednost uključivanja ručnog rada u redovite vrtićke programe." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:886036

Jambrešić, Ivna. "Značaj i vrijednost uključivanja ručnog rada u redovite vrtićke programe." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:886036

Jambrešić, I. (2019). 'Značaj i vrijednost uključivanja ručnog rada u redovite vrtićke programe', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:886036

Jambrešić I. Značaj i vrijednost uključivanja ručnog rada u redovite vrtićke programe [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:886036

I. Jambrešić, "Značaj i vrijednost uključivanja ručnog rada u redovite vrtićke programe", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:886036