Naslov Uloga roditelja u pisanju domaće zadaće
Naslov (engleski) The Role Of Parents In Writing Homework
Autor Lea Munđer
Mentor Tomislav Topolovčan (mentor)
Član povjerenstva Goran Lapat (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Adrijana Višnjić-Jevtić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Tomislav Topolovčan (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet (Katedra za pedagogiju i didaktiku) Zagreb
Datum i država obrane 2020-06-23, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Pedagogija Didaktika
Sažetak U ovom je diplomskom radu definirana domaća zadaća i njezina funkcija.
Navedene su vrste domaće zadaće te je prikazano kako se domaća zadaća može
ocjenjivati. Kao sudionici u pripremanju i pisanju domaće zadaće prepoznati su svi
subjekti odgojno-obrazovnog procesa (učenici, učitelji i roditelji). Svaki od subjekata
u pisanju domaće zadaće ima ulogu, a cilj ovog diplomskog rada bio je istaknuti ulogu
roditelja u pisanju domaće zadaće. Prilikom planiranja istraživanja, svijet je zadesila
pandemija koronavirusa, pa je u istraživanje uključena domaća zadaća za vrijeme
nastave na daljinu koja se provodila kao jedna od mjera sprečavanja širenja virusa.
Rezultati istraživanja pokazali su da se ona promijenila tijekom izvođenja nastave na
daljinu.
O ulozi roditelja u pisanju domaće zadaće najbolje je bilo ispitati njih same.
Ispitanici (roditelji) su ispunjavali upitnik o domaćoj zadaći svoje djece. Ispitivano je
koliko vremena dnevno provode pomažući djetetu pri pisanju domaće zadaće i na koji
način to rade. Također, roditelji su ispitani o vlastitim kompetencijama i
kompetencijama svoje djece kada je u pitanju služenje medijima u svrhu domaće
zadaće te o samostalnosti svoje djece u pisanju domaće zadaće.
Rezultati su pokazali da velik broj učenika prilikom pisanja domaće zadaće
treba pomoć roditelja, a vrsta pomoći koju onu pružaju se razlikuje. Postoje roditelji
koji provode puno vremena uz dijete koje piše domaću zadaću, no postoje i oni koju u
proces pisanja domaće zadaće nisu uključeni.
Istraživanje je potvrdilo veliku ulogu roditelja, kao subjekta odgojno-obrazovnog
procesa, u procesu pisanja domaće zadaće.
Sažetak (engleski) In this diploma thesis which is called The role of Parents in Writing Homework,
homework and its function are defined. The types of homework are listed and it is
shown how the homework can be graded. All subjects of the educational process
(students, teachers and parents) were recognized as participants in the preparation and
writing homework. Each of the subjects has a role in writing homework, and the aim
of this thesis was to highlight the role of parents in writing homework. When planning
the research, the world was hit by a coronavirus pandemic, so the research included
homework during distance learning, which was carried out as one of the measures to
prevent the spread of the virus. The results of the research showed that homework
changed during distance (online) learning.
It was the best to examine the role of parents in writing homework by asking
them about their children's homework. Respondents (parents) filled out a questionnaire
about their children's homework. It was examined how much time they spend daily
helping the child with homework and how they do it. Also, parents were asked about
their own competencies and the competencies of their children when it comes to using
the media for homework. They were also asked about the independence of their
children in writing homework.
The results showed that a large number of students need parental help when writing
homework, and the type of help they provide varies. There are parents who spend a lot
of time with a child who writes homework, but there are also those who are not
involved in the process of writing homework.
The research confirmed the great role of parents, as subjects of the educational process,
in the process of writing homework.
Ključne riječi
domaća zadaća
roditelji
učenici
nastava na daljinu
Ključne riječi (engleski)
homework
parents
students
distance (online) learning
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:147:517882
Studijski program Naziv: Učiteljski studij Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: integrirani preddiplomski i diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra primarnog obrazovanja (mag. prim. educ.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2020-12-01 08:44:36