diplomski rad
Formativno vrednovanje i strah od škole
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:147:102088

Borošak, Petra
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Borošak, P. (2019). Formativno vrednovanje i strah od škole (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:102088

Borošak, Petra. "Formativno vrednovanje i strah od škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:102088

Borošak, Petra. "Formativno vrednovanje i strah od škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:102088

Borošak, P. (2019). 'Formativno vrednovanje i strah od škole', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:102088

Borošak P. Formativno vrednovanje i strah od škole [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:102088

P. Borošak, "Formativno vrednovanje i strah od škole", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:102088