Glavina, A. (2020). Povezanost motivacije s osposobljenošću učitelja za rad s djecom s teškoćama u učenju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:000057
Glavina, Anja. "Povezanost motivacije s osposobljenošću učitelja za rad s djecom s teškoćama u učenju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:000057
Glavina, Anja. "Povezanost motivacije s osposobljenošću učitelja za rad s djecom s teškoćama u učenju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:000057
Glavina, A. (2020). 'Povezanost motivacije s osposobljenošću učitelja za rad s djecom s teškoćama u učenju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 02.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:000057
Glavina A. Povezanost motivacije s osposobljenošću učitelja za rad s djecom s teškoćama u učenju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 02.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:000057
A. Glavina, "Povezanost motivacije s osposobljenošću učitelja za rad s djecom s teškoćama u učenju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:000057