Varžić, A. (2016). Uključivanje djeteta s komunikacijskim teškoćama u redoviti predškolski sustav odgoja i obrazovanja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:668499
Varžić, Ana. "Uključivanje djeteta s komunikacijskim teškoćama u redoviti predškolski sustav odgoja i obrazovanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:668499
Varžić, Ana. "Uključivanje djeteta s komunikacijskim teškoćama u redoviti predškolski sustav odgoja i obrazovanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:668499
Varžić, A. (2016). 'Uključivanje djeteta s komunikacijskim teškoćama u redoviti predškolski sustav odgoja i obrazovanja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:668499
Varžić A. Uključivanje djeteta s komunikacijskim teškoćama u redoviti predškolski sustav odgoja i obrazovanja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2016 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:668499
A. Varžić, "Uključivanje djeteta s komunikacijskim teškoćama u redoviti predškolski sustav odgoja i obrazovanja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:668499