Međimorec, M. (2020). Različiti oblici načina rada kao poticaj slušanju glazbe djece predškolske dobi (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:080192
Međimorec, Maja. "Različiti oblici načina rada kao poticaj slušanju glazbe djece predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:080192
Međimorec, Maja. "Različiti oblici načina rada kao poticaj slušanju glazbe djece predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:080192
Međimorec, M. (2020). 'Različiti oblici načina rada kao poticaj slušanju glazbe djece predškolske dobi', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 03.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:080192
Međimorec M. Različiti oblici načina rada kao poticaj slušanju glazbe djece predškolske dobi [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 03.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:080192
M. Međimorec, "Različiti oblici načina rada kao poticaj slušanju glazbe djece predškolske dobi", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:080192