završni rad
Odgojno-obrazovni pristupi djece iz spektra autizma u inkluzivnom vrtiću
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:147:422162

Barić, Leina
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet
Katedra za pedagogiju i didaktiku

Citirajte ovaj rad

Barić, L. (2016). Odgojno-obrazovni pristupi djece iz spektra autizma u inkluzivnom vrtiću (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:422162

Barić, Leina. "Odgojno-obrazovni pristupi djece iz spektra autizma u inkluzivnom vrtiću." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:422162

Barić, Leina. "Odgojno-obrazovni pristupi djece iz spektra autizma u inkluzivnom vrtiću." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:422162

Barić, L. (2016). 'Odgojno-obrazovni pristupi djece iz spektra autizma u inkluzivnom vrtiću', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:422162

Barić L. Odgojno-obrazovni pristupi djece iz spektra autizma u inkluzivnom vrtiću [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2016 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:422162

L. Barić, "Odgojno-obrazovni pristupi djece iz spektra autizma u inkluzivnom vrtiću", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:422162