prikaz prve stranice dokumenta Koncept "oslobođenja" kao problem filozofije odgoja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Koncept "oslobođenja" kao problem filozofije odgoja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:147:698739

Herljević, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Herljević, L. (2019). Koncept "oslobođenja" kao problem filozofije odgoja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:698739

Herljević, Lucija. "Koncept "oslobođenja" kao problem filozofije odgoja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:698739

Herljević, Lucija. "Koncept "oslobođenja" kao problem filozofije odgoja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:698739

Herljević, L. (2019). 'Koncept "oslobođenja" kao problem filozofije odgoja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:698739

Herljević L. Koncept "oslobođenja" kao problem filozofije odgoja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:698739

L. Herljević, "Koncept "oslobođenja" kao problem filozofije odgoja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:698739