Bižić, V. (2020). Montessori pedagogija i načelo pripremljene okoline u ustanovama za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:550720
Bižić, Viktorija. "Montessori pedagogija i načelo pripremljene okoline u ustanovama za rani i predškolski odgoj i obrazovanje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:550720
Bižić, Viktorija. "Montessori pedagogija i načelo pripremljene okoline u ustanovama za rani i predškolski odgoj i obrazovanje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:550720
Bižić, V. (2020). 'Montessori pedagogija i načelo pripremljene okoline u ustanovama za rani i predškolski odgoj i obrazovanje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:550720
Bižić V. Montessori pedagogija i načelo pripremljene okoline u ustanovama za rani i predškolski odgoj i obrazovanje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:550720
V. Bižić, "Montessori pedagogija i načelo pripremljene okoline u ustanovama za rani i predškolski odgoj i obrazovanje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:550720