Tomljanović, D. (2020). Važnost pasivnog slušanja glazbe i improvizacija u ranoj i predškolskoj dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:186486
Tomljanović, Dora. "Važnost pasivnog slušanja glazbe i improvizacija u ranoj i predškolskoj dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:186486
Tomljanović, Dora. "Važnost pasivnog slušanja glazbe i improvizacija u ranoj i predškolskoj dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:186486
Tomljanović, D. (2020). 'Važnost pasivnog slušanja glazbe i improvizacija u ranoj i predškolskoj dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 18.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:186486
Tomljanović D. Važnost pasivnog slušanja glazbe i improvizacija u ranoj i predškolskoj dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 18.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:186486
D. Tomljanović, "Važnost pasivnog slušanja glazbe i improvizacija u ranoj i predškolskoj dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:186486