diplomski rad
Metodički aspekti pričanja priča učenicima razredne nastave
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:147:289777

Grgar, Monika
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet
Katedra za hrvatski jezik i književnost, scensku i medijsku kulturu

Citirajte ovaj rad

Grgar, M. (2016). Metodički aspekti pričanja priča učenicima razredne nastave (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:289777

Grgar, Monika. "Metodički aspekti pričanja priča učenicima razredne nastave." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:289777

Grgar, Monika. "Metodički aspekti pričanja priča učenicima razredne nastave." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:289777

Grgar, M. (2016). 'Metodički aspekti pričanja priča učenicima razredne nastave', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:289777

Grgar M. Metodički aspekti pričanja priča učenicima razredne nastave [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2016 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:289777

M. Grgar, "Metodički aspekti pričanja priča učenicima razredne nastave", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:289777