diplomski rad
Mišljenja studenata Učiteljskog fakulteta o uključivanju učenika s poremećajima iz spektra autizma u odgojno-obrazovni proces
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:147:239996

Klaneček, Valentina
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Klaneček, V. (2021). Mišljenja studenata Učiteljskog fakulteta o uključivanju učenika s poremećajima iz spektra autizma u odgojno-obrazovni proces (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:239996

Klaneček, Valentina. "Mišljenja studenata Učiteljskog fakulteta o uključivanju učenika s poremećajima iz spektra autizma u odgojno-obrazovni proces." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:239996

Klaneček, Valentina. "Mišljenja studenata Učiteljskog fakulteta o uključivanju učenika s poremećajima iz spektra autizma u odgojno-obrazovni proces." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:239996

Klaneček, V. (2021). 'Mišljenja studenata Učiteljskog fakulteta o uključivanju učenika s poremećajima iz spektra autizma u odgojno-obrazovni proces', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:239996

Klaneček V. Mišljenja studenata Učiteljskog fakulteta o uključivanju učenika s poremećajima iz spektra autizma u odgojno-obrazovni proces [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:239996

V. Klaneček, "Mišljenja studenata Učiteljskog fakulteta o uključivanju učenika s poremećajima iz spektra autizma u odgojno-obrazovni proces", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:239996