Duh, M. (2021). Čimbenici uključivanja djece s poremećajem iz spektra autizma u ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:197366
Duh, Martina. "Čimbenici uključivanja djece s poremećajem iz spektra autizma u ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:197366
Duh, Martina. "Čimbenici uključivanja djece s poremećajem iz spektra autizma u ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:197366
Duh, M. (2021). 'Čimbenici uključivanja djece s poremećajem iz spektra autizma u ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:197366
Duh M. Čimbenici uključivanja djece s poremećajem iz spektra autizma u ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:197366
M. Duh, "Čimbenici uključivanja djece s poremećajem iz spektra autizma u ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:197366