Merlin, K. (2021). Važnost kineziološke aktivnosti za djecu s ADHD sindromom (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:155687
Merlin, Karla. "Važnost kineziološke aktivnosti za djecu s ADHD sindromom." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:155687
Merlin, Karla. "Važnost kineziološke aktivnosti za djecu s ADHD sindromom." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:155687
Merlin, K. (2021). 'Važnost kineziološke aktivnosti za djecu s ADHD sindromom', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:155687
Merlin K. Važnost kineziološke aktivnosti za djecu s ADHD sindromom [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:155687
K. Merlin, "Važnost kineziološke aktivnosti za djecu s ADHD sindromom", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:155687