Križanović, V. (2021). Neke odrednice samoefikasnosti odgojitelja za pružanje podrške djeci predškolske dobi nakon traumatskih događaja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:967421
Križanović, Valeria. "Neke odrednice samoefikasnosti odgojitelja za pružanje podrške djeci predškolske dobi nakon traumatskih događaja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:967421
Križanović, Valeria. "Neke odrednice samoefikasnosti odgojitelja za pružanje podrške djeci predškolske dobi nakon traumatskih događaja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:967421
Križanović, V. (2021). 'Neke odrednice samoefikasnosti odgojitelja za pružanje podrške djeci predškolske dobi nakon traumatskih događaja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:967421
Križanović V. Neke odrednice samoefikasnosti odgojitelja za pružanje podrške djeci predškolske dobi nakon traumatskih događaja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:967421
V. Križanović, "Neke odrednice samoefikasnosti odgojitelja za pružanje podrške djeci predškolske dobi nakon traumatskih događaja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:967421