Beronić, S. (2021). Karakteristike darovitosti u djece s teškoćama i njihovo prepoznavanje kod učitelja u osnovnoškolskoj praksi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:374238
Beronić, Stela. "Karakteristike darovitosti u djece s teškoćama i njihovo prepoznavanje kod učitelja u osnovnoškolskoj praksi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:374238
Beronić, Stela. "Karakteristike darovitosti u djece s teškoćama i njihovo prepoznavanje kod učitelja u osnovnoškolskoj praksi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:374238
Beronić, S. (2021). 'Karakteristike darovitosti u djece s teškoćama i njihovo prepoznavanje kod učitelja u osnovnoškolskoj praksi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 09.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:374238
Beronić S. Karakteristike darovitosti u djece s teškoćama i njihovo prepoznavanje kod učitelja u osnovnoškolskoj praksi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 09.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:374238
S. Beronić, "Karakteristike darovitosti u djece s teškoćama i njihovo prepoznavanje kod učitelja u osnovnoškolskoj praksi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:374238