diplomski rad
Strategije podrške učitelja u poučavanju učenika s teškoćama u redovitim osnovnim školama
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:147:984982

Marjanović, Iva
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Marjanović, I. (2021). Strategije podrške učitelja u poučavanju učenika s teškoćama u redovitim osnovnim školama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:984982

Marjanović, Iva. "Strategije podrške učitelja u poučavanju učenika s teškoćama u redovitim osnovnim školama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:984982

Marjanović, Iva. "Strategije podrške učitelja u poučavanju učenika s teškoćama u redovitim osnovnim školama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:984982

Marjanović, I. (2021). 'Strategije podrške učitelja u poučavanju učenika s teškoćama u redovitim osnovnim školama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:984982

Marjanović I. Strategije podrške učitelja u poučavanju učenika s teškoćama u redovitim osnovnim školama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:984982

I. Marjanović, "Strategije podrške učitelja u poučavanju učenika s teškoćama u redovitim osnovnim školama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:984982