Bobić, A. (2022). Uloga odgajatelja u kreiranju poticajnog okruženja u ranom učenju engleskog jezika (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:651344
Bobić, Andrea. "Uloga odgajatelja u kreiranju poticajnog okruženja u ranom učenju engleskog jezika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:651344
Bobić, Andrea. "Uloga odgajatelja u kreiranju poticajnog okruženja u ranom učenju engleskog jezika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:651344
Bobić, A. (2022). 'Uloga odgajatelja u kreiranju poticajnog okruženja u ranom učenju engleskog jezika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:651344
Bobić A. Uloga odgajatelja u kreiranju poticajnog okruženja u ranom učenju engleskog jezika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:651344
A. Bobić, "Uloga odgajatelja u kreiranju poticajnog okruženja u ranom učenju engleskog jezika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:651344