diplomski rad
Usporedba pristupa poticanju pismenosti u redovnom i Montessori programu
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:147:556973

Jež, Nikolina
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Jež, N. (2022). Usporedba pristupa poticanju pismenosti u redovnom i Montessori programu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:556973

Jež, Nikolina. "Usporedba pristupa poticanju pismenosti u redovnom i Montessori programu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:556973

Jež, Nikolina. "Usporedba pristupa poticanju pismenosti u redovnom i Montessori programu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:556973

Jež, N. (2022). 'Usporedba pristupa poticanju pismenosti u redovnom i Montessori programu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:556973

Jež N. Usporedba pristupa poticanju pismenosti u redovnom i Montessori programu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:556973

N. Jež, "Usporedba pristupa poticanju pismenosti u redovnom i Montessori programu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:556973