završni rad
Usporedba pristupa prostoru i materijalima u Montessori i Reggio pedagoškoj koncepciji
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:147:104744

Jezerčić, Nikolina
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Jezerčić, N. (2022). Usporedba pristupa prostoru i materijalima u Montessori i Reggio pedagoškoj koncepciji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:104744

Jezerčić, Nikolina. "Usporedba pristupa prostoru i materijalima u Montessori i Reggio pedagoškoj koncepciji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:104744

Jezerčić, Nikolina. "Usporedba pristupa prostoru i materijalima u Montessori i Reggio pedagoškoj koncepciji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:104744

Jezerčić, N. (2022). 'Usporedba pristupa prostoru i materijalima u Montessori i Reggio pedagoškoj koncepciji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:104744

Jezerčić N. Usporedba pristupa prostoru i materijalima u Montessori i Reggio pedagoškoj koncepciji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:104744

N. Jezerčić, "Usporedba pristupa prostoru i materijalima u Montessori i Reggio pedagoškoj koncepciji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:104744