Konjušić, K. (2023). Individualne i kontekstualne odrednice proaktivne uključenosti studenata učiteljskih i nastavničkih studija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:519534
Konjušić, Karla. "Individualne i kontekstualne odrednice proaktivne uključenosti studenata učiteljskih i nastavničkih studija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:519534
Konjušić, Karla. "Individualne i kontekstualne odrednice proaktivne uključenosti studenata učiteljskih i nastavničkih studija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:519534
Konjušić, K. (2023). 'Individualne i kontekstualne odrednice proaktivne uključenosti studenata učiteljskih i nastavničkih studija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 26.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:519534
Konjušić K. Individualne i kontekstualne odrednice proaktivne uključenosti studenata učiteljskih i nastavničkih studija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2023 [pristupljeno 26.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:519534
K. Konjušić, "Individualne i kontekstualne odrednice proaktivne uključenosti studenata učiteljskih i nastavničkih studija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:519534