Ranogajec, S. (2023). Problemske slikovnice kao poticaj za bogaćenje rječnika djece predškolske dobi (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:203898
Ranogajec, Stela. "Problemske slikovnice kao poticaj za bogaćenje rječnika djece predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:203898
Ranogajec, Stela. "Problemske slikovnice kao poticaj za bogaćenje rječnika djece predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:203898
Ranogajec, S. (2023). 'Problemske slikovnice kao poticaj za bogaćenje rječnika djece predškolske dobi', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:203898
Ranogajec S. Problemske slikovnice kao poticaj za bogaćenje rječnika djece predškolske dobi [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2023 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:203898
S. Ranogajec, "Problemske slikovnice kao poticaj za bogaćenje rječnika djece predškolske dobi", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:203898