Goglia, T. (2023). Komunikološki pristup kriterijima za odabir igračaka iz roditeljske i dječje perspektive (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:788620
Goglia, Tea. "Komunikološki pristup kriterijima za odabir igračaka iz roditeljske i dječje perspektive." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:788620
Goglia, Tea. "Komunikološki pristup kriterijima za odabir igračaka iz roditeljske i dječje perspektive." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:788620
Goglia, T. (2023). 'Komunikološki pristup kriterijima za odabir igračaka iz roditeljske i dječje perspektive', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:788620
Goglia T. Komunikološki pristup kriterijima za odabir igračaka iz roditeljske i dječje perspektive [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2023 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:788620
T. Goglia, "Komunikološki pristup kriterijima za odabir igračaka iz roditeljske i dječje perspektive", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:788620