diplomski rad
Važnost poučavanja statistike i vjerojatnosti u razrednoj nastavi
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:147:252265

Lolić, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Lolić, I. (2024). Važnost poučavanja statistike i vjerojatnosti u razrednoj nastavi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:252265

Lolić, Ivana. "Važnost poučavanja statistike i vjerojatnosti u razrednoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:252265

Lolić, Ivana. "Važnost poučavanja statistike i vjerojatnosti u razrednoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:252265

Lolić, I. (2024). 'Važnost poučavanja statistike i vjerojatnosti u razrednoj nastavi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:252265

Lolić I. Važnost poučavanja statistike i vjerojatnosti u razrednoj nastavi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:252265

I. Lolić, "Važnost poučavanja statistike i vjerojatnosti u razrednoj nastavi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:252265