diplomski rad
Učiteljska percepcija E-dnevnika: evaluacija prednosti, izazova i potencijalnih unapređenja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:147:148114

Filipović, Laura Maria
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Filipović, L. M. (2024). Učiteljska percepcija E-dnevnika: evaluacija prednosti, izazova i potencijalnih unapređenja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:148114

Filipović, Laura Maria. "Učiteljska percepcija E-dnevnika: evaluacija prednosti, izazova i potencijalnih unapređenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:148114

Filipović, Laura Maria. "Učiteljska percepcija E-dnevnika: evaluacija prednosti, izazova i potencijalnih unapređenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:148114

Filipović, L. M. (2024). 'Učiteljska percepcija E-dnevnika: evaluacija prednosti, izazova i potencijalnih unapređenja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 13.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:148114

Filipović LM. Učiteljska percepcija E-dnevnika: evaluacija prednosti, izazova i potencijalnih unapređenja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 13.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:148114

L. M. Filipović, "Učiteljska percepcija E-dnevnika: evaluacija prednosti, izazova i potencijalnih unapređenja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:148114