Šimunić, I. (2024). Pozitivni i negativni učinci proaktivne uključenosti u nastavu iz perspektive studenata učiteljskih i nastavničkih studija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:442461
Šimunić, Iva. "Pozitivni i negativni učinci proaktivne uključenosti u nastavu iz perspektive studenata učiteljskih i nastavničkih studija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:442461
Šimunić, Iva. "Pozitivni i negativni učinci proaktivne uključenosti u nastavu iz perspektive studenata učiteljskih i nastavničkih studija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:442461
Šimunić, I. (2024). 'Pozitivni i negativni učinci proaktivne uključenosti u nastavu iz perspektive studenata učiteljskih i nastavničkih studija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:442461
Šimunić I. Pozitivni i negativni učinci proaktivne uključenosti u nastavu iz perspektive studenata učiteljskih i nastavničkih studija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:442461
I. Šimunić, "Pozitivni i negativni učinci proaktivne uključenosti u nastavu iz perspektive studenata učiteljskih i nastavničkih studija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:442461