diplomski rad
Strategije učenja i poučavanja učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:147:295379

Vurnek, Ivona
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Vurnek, I. (2024). Strategije učenja i poučavanja učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:295379

Vurnek, Ivona. "Strategije učenja i poučavanja učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:295379

Vurnek, Ivona. "Strategije učenja i poučavanja učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:295379

Vurnek, I. (2024). 'Strategije učenja i poučavanja učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:295379

Vurnek I. Strategije učenja i poučavanja učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:295379

I. Vurnek, "Strategije učenja i poučavanja učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:295379