Jelinek, K. (2024). Poticabnje rane pismenosti u višejezičnom odgojno-obrazovnom kontekstu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:994974
Jelinek, Katarina. "Poticabnje rane pismenosti u višejezičnom odgojno-obrazovnom kontekstu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:994974
Jelinek, Katarina. "Poticabnje rane pismenosti u višejezičnom odgojno-obrazovnom kontekstu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:994974
Jelinek, K. (2024). 'Poticabnje rane pismenosti u višejezičnom odgojno-obrazovnom kontekstu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:994974
Jelinek K. Poticabnje rane pismenosti u višejezičnom odgojno-obrazovnom kontekstu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:994974
K. Jelinek, "Poticabnje rane pismenosti u višejezičnom odgojno-obrazovnom kontekstu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:994974