diplomski rad
Neke odrednice motivacije za čitanje iz perspektive učitelja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:147:020792

Gabrić, Laura
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Gabrić, L. (2024). Neke odrednice motivacije za čitanje iz perspektive učitelja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020792

Gabrić, Laura. "Neke odrednice motivacije za čitanje iz perspektive učitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020792

Gabrić, Laura. "Neke odrednice motivacije za čitanje iz perspektive učitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020792

Gabrić, L. (2024). 'Neke odrednice motivacije za čitanje iz perspektive učitelja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 26.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020792

Gabrić L. Neke odrednice motivacije za čitanje iz perspektive učitelja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 26.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020792

L. Gabrić, "Neke odrednice motivacije za čitanje iz perspektive učitelja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:020792

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.