Drvarić, K. (2018). Slikovnice i priče kao sredstvo za poticanje empatije kod djece predškolske dobi (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:265129
Drvarić, Katarina. "Slikovnice i priče kao sredstvo za poticanje empatije kod djece predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:265129
Drvarić, Katarina. "Slikovnice i priče kao sredstvo za poticanje empatije kod djece predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:265129
Drvarić, K. (2018). 'Slikovnice i priče kao sredstvo za poticanje empatije kod djece predškolske dobi', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 02.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:265129
Drvarić K. Slikovnice i priče kao sredstvo za poticanje empatije kod djece predškolske dobi [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 02.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:265129
K. Drvarić, "Slikovnice i priče kao sredstvo za poticanje empatije kod djece predškolske dobi", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:265129