Žalac, V. (2018). Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:405296
Žalac, Valentina. "Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:405296
Žalac, Valentina. "Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:405296
Žalac, V. (2018). 'Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:405296
Žalac V. Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:405296
V. Žalac, "Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:405296