završni rad
Jačanje odgojiteljske profesije kroz procese samorefleksije i refleksije
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. urn:nbn:hr:147:351769

Prgomet, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet
Katedra za pedagogiju i didaktiku

Citirajte ovaj rad

Prgomet, L. (2018). Jačanje odgojiteljske profesije kroz procese samorefleksije i refleksije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:351769

Prgomet, Lucija. "Jačanje odgojiteljske profesije kroz procese samorefleksije i refleksije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:351769

Prgomet, Lucija. "Jačanje odgojiteljske profesije kroz procese samorefleksije i refleksije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:351769

Prgomet, L. (2018). 'Jačanje odgojiteljske profesije kroz procese samorefleksije i refleksije', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:351769

Prgomet L. Jačanje odgojiteljske profesije kroz procese samorefleksije i refleksije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:351769

L. Prgomet, "Jačanje odgojiteljske profesije kroz procese samorefleksije i refleksije", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:351769