Naslov The Works of Dr. Seuss in Bibliotherapy
Autor Sara Sabljak
Mentor Marina Gabelica (mentor)
Član povjerenstva Marina Gabelica (član povjerenstva)
Član povjerenstva Ivana Cindrić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Ivana Milković (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Zagreb
Datum i država obrane 2018-07-04, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana HUMANISTIČKE ZNANOSTI Interdisciplinarne humanističke znanosti Metodike nastavnih predmeta humanističkih znanosti
Sažetak Teachers have a growing responsibility in guiding students in their character development and in helping them develop necessary skills to face current and future obstacles. While bibliotherapy is still a developing method, present in many fields and modes of application, the therapeutic effect of books is becoming increasingly apparent among the populace. Although bibliotherapy is still not commonly used by teachers in classrooms, as many still lack the guidance and knowledge about the process, developmental bibliotherapy is an approach to ensure normal development and a means of educating children about affective aspects such as feelings and behaviour. Dr. Seuss, as an esteemed children’s author, is already present in many classrooms and his works offer much more than literacy education. They guide the reader, in this case the students, in developing positive thinking patterns, awareness of self and others, as well as reinforce the importance of critical thinking and developing problem solving strategies. As a proponent of positive psychology, Seuss’ works can serve as a gateway to bibliotherapy in the classroom. The aim of this thesis is to further examine the possibility and plausibility of the implementation of the works of Dr. Seuss in a bibliotherapy lesson in the classroom. Through the analysis of one of Seuss’s better known picturebooks Oh, the Places You’ll Go further insight is given to the complexity of the seemingly simple works of Dr. Seuss and the potential of use in developmental bibliotherapy. The aforementioned title is used as a base for the development of a potential bibliotherapy lesson and accompanying activities.
Sažetak (hrvatski) Nastavnici imaju sve veću odgovornost u vođenju učenika u razvoju njihova karaktera i vještina potrebnih za suočavanje s trenutnim i budućim problemima. Dok je biblioterapija metoda koja se još uvijek razvija, i kao takva je prisutna u mnogim područjima s različitom primjenom, terapeutski učinak knjiga postaje sve očitiji u široj primjeni. Iako se biblioterapija još uvijek ne koristi u svim učionicama, budući da mnogim učiteljima još uvijek nedostaju smjernice i znanja o tome procesu, razvojna biblioterapija je tehnika koja može omogućiti i upotpuniti normalan razvoj djeteta i njegovo stjecanje znanja o afektivnim aspektima ličnosti kao što su osjećaji i različita ponašanja. Dr. Seuss, kao cijenjeni dječji autor, već je prisutan u mnogim učionicama, a njegova djela nude mnogo više od književnog predloška za učenje čitanja. Njegova djela usmjeravaju čitatelja, u ovom slučaju učenike, u razvijanju pozitivnih obrazaca razmišljanja, svijesti o sebi i drugima, kao i jačanju važnosti kritičkog razmišljanja i razvijanju strategija rješavanja problema. Kao zagovornik pozitivne psihologije, Seuss i njegova djela mogu poslužiti kao biblioterapijski materijal u učionici. Cilj ovog rada je ispitati mogućnost i smislenost uvođenja radova Dr. Seussa u izvedbi biblioterapije u učionici. Analizom jednog od Seussovih poznatijih slikovnica Oh, the Places You’ll Go dat će se uvid u složenost naizgled jednostavnih djela Dr. Seussa i potencijal korištenja inih u razvojnoj biblioterapiji. Navedeni naslov koristi se kao osnova za razvitak potencijalnog biblioterapijskog sata i pratećih aktivnosti.
Ključne riječi
developmental bibliotherapy
bibliotherapy in education
Dr. Seuss
Ključne riječi (hrvatski)
razvojna biblioterapija
biblioterapija u školi
Dr. Seuss
Jezik engleski
URN:NBN urn:nbn:hr:147:915675
Studijski program Naziv: Učiteljski studij Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: integrirani preddiplomski i diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra primarnog obrazovanja (mag. prim. educ.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-04-17 12:16:10