Preberina, P. (2018). Mogućnosti poticanja rane pismenosti u vrtićkom okruženju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:242723
Preberina, Petra. "Mogućnosti poticanja rane pismenosti u vrtićkom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:242723
Preberina, Petra. "Mogućnosti poticanja rane pismenosti u vrtićkom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:242723
Preberina, P. (2018). 'Mogućnosti poticanja rane pismenosti u vrtićkom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:242723
Preberina P. Mogućnosti poticanja rane pismenosti u vrtićkom okruženju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:242723
P. Preberina, "Mogućnosti poticanja rane pismenosti u vrtićkom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:242723