završni rad
Uloga odgajatelja i roditelja u razvoju psihološke otpornosti na stres kod djece predškolske dobi
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:147:618104

Cepanec, Kristina
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Cepanec, K. (2016). Uloga odgajatelja i roditelja u razvoju psihološke otpornosti na stres kod djece predškolske dobi (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:618104

Cepanec, Kristina. "Uloga odgajatelja i roditelja u razvoju psihološke otpornosti na stres kod djece predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:618104

Cepanec, Kristina. "Uloga odgajatelja i roditelja u razvoju psihološke otpornosti na stres kod djece predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:618104

Cepanec, K. (2016). 'Uloga odgajatelja i roditelja u razvoju psihološke otpornosti na stres kod djece predškolske dobi', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:618104

Cepanec K. Uloga odgajatelja i roditelja u razvoju psihološke otpornosti na stres kod djece predškolske dobi [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2016 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:618104

K. Cepanec, "Uloga odgajatelja i roditelja u razvoju psihološke otpornosti na stres kod djece predškolske dobi", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:618104