prikaz prve stranice dokumenta Paradoks i zamor empatije: utjecaj medija na razvoj empatije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Paradoks i zamor empatije: utjecaj medija na razvoj empatije
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2024. urn:nbn:hr:224:989525

Mioč, Kristina
Hrvatsko katoličko sveučilište
Odjel za komunikologiju

Citirajte ovaj rad

Mioč, K. (2024). Paradoks i zamor empatije: utjecaj medija na razvoj empatije (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:989525

Mioč, Kristina. "Paradoks i zamor empatije: utjecaj medija na razvoj empatije." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:989525

Mioč, Kristina. "Paradoks i zamor empatije: utjecaj medija na razvoj empatije." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:989525

Mioč, K. (2024). 'Paradoks i zamor empatije: utjecaj medija na razvoj empatije', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:989525

Mioč K. Paradoks i zamor empatije: utjecaj medija na razvoj empatije [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2024 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:989525

K. Mioč, "Paradoks i zamor empatije: utjecaj medija na razvoj empatije", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:989525