Horvat, S. (2020). Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:785837
Horvat, Sara. "Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:785837
Horvat, Sara. "Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:785837
Horvat, S. (2020). 'Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:785837
Horvat S. Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2020 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:785837
S. Horvat, "Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:785837