prikaz prve stranice dokumenta Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2022. urn:nbn:hr:224:149809

Šimić, Katarina
Hrvatsko katoličko sveučilište
Odjel za komunikologiju

Citirajte ovaj rad

Šimić, K. (2022). Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:149809

Šimić, Katarina. "Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:149809

Šimić, Katarina. "Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:149809

Šimić, K. (2022). 'Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:149809

Šimić K. Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:149809

K. Šimić, "Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:149809