prikaz prve stranice dokumenta Uloga strategija kognitivne emocionalne regulacije, optimizma i pesimizma u mentalnom zdravlju studenata
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga strategija kognitivne emocionalne regulacije, optimizma i pesimizma u mentalnom zdravlju studenata
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2022. urn:nbn:hr:224:331077

Kalinić, Antea
Hrvatsko katoličko sveučilište
Odjel za psihologiju

Citirajte ovaj rad

Kalinić, A. (2022). Uloga strategija kognitivne emocionalne regulacije, optimizma i pesimizma u mentalnom zdravlju studenata (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:331077

Kalinić, Antea. "Uloga strategija kognitivne emocionalne regulacije, optimizma i pesimizma u mentalnom zdravlju studenata." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:331077

Kalinić, Antea. "Uloga strategija kognitivne emocionalne regulacije, optimizma i pesimizma u mentalnom zdravlju studenata." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:331077

Kalinić, A. (2022). 'Uloga strategija kognitivne emocionalne regulacije, optimizma i pesimizma u mentalnom zdravlju studenata', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:331077

Kalinić A. Uloga strategija kognitivne emocionalne regulacije, optimizma i pesimizma u mentalnom zdravlju studenata [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2022 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:331077

A. Kalinić, "Uloga strategija kognitivne emocionalne regulacije, optimizma i pesimizma u mentalnom zdravlju studenata", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:331077