Milatić, M. (2016). Poslovne strategije poduzeća Sturbucks (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:061271
Milatić, Marijana. "Poslovne strategije poduzeća Sturbucks." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:061271
Milatić, Marijana. "Poslovne strategije poduzeća Sturbucks." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:061271
Milatić, M. (2016). 'Poslovne strategije poduzeća Sturbucks', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:061271
Milatić M. Poslovne strategije poduzeća Sturbucks [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2016 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:061271
M. Milatić, "Poslovne strategije poduzeća Sturbucks", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:061271