prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje kvalitetom usluga u hotelskom poduzeću - sustavni pristup
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Upravljanje kvalitetom usluga u hotelskom poduzeću - sustavni pristup
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2019. urn:nbn:hr:155:199905

Šimunović, Maro
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Šimunović, M. (2019). Upravljanje kvalitetom usluga u hotelskom poduzeću - sustavni pristup (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:199905

Šimunović, Maro. "Upravljanje kvalitetom usluga u hotelskom poduzeću - sustavni pristup." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:199905

Šimunović, Maro. "Upravljanje kvalitetom usluga u hotelskom poduzeću - sustavni pristup." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:199905

Šimunović, M. (2019). 'Upravljanje kvalitetom usluga u hotelskom poduzeću - sustavni pristup', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 07.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:199905

Šimunović M. Upravljanje kvalitetom usluga u hotelskom poduzeću - sustavni pristup [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2019 [pristupljeno 07.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:199905

M. Šimunović, "Upravljanje kvalitetom usluga u hotelskom poduzeću - sustavni pristup", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:199905