prikaz prve stranice dokumenta Etika u marketinškoj komunikaciji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Etika u marketinškoj komunikaciji
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2019. urn:nbn:hr:155:195714

Turuk, Anđela
Sveučilište u Dubrovniku
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Turuk, A. (2019). Etika u marketinškoj komunikaciji (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:195714

Turuk, Anđela. "Etika u marketinškoj komunikaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:195714

Turuk, Anđela. "Etika u marketinškoj komunikaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:195714

Turuk, A. (2019). 'Etika u marketinškoj komunikaciji', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 26.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:195714

Turuk A. Etika u marketinškoj komunikaciji [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2019 [pristupljeno 26.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:195714

A. Turuk, "Etika u marketinškoj komunikaciji", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:195714

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.