prikaz prve stranice dokumenta Marketing muzeja i galerija u Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketing muzeja i galerija u Hrvatskoj
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2020. urn:nbn:hr:155:424552

Zovko, Kristina
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Zovko, K. (2020). Marketing muzeja i galerija u Hrvatskoj (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:424552

Zovko, Kristina. "Marketing muzeja i galerija u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:424552

Zovko, Kristina. "Marketing muzeja i galerija u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:424552

Zovko, K. (2020). 'Marketing muzeja i galerija u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 20.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:424552

Zovko K. Marketing muzeja i galerija u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2020 [pristupljeno 20.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:424552

K. Zovko, "Marketing muzeja i galerija u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:424552