prikaz prve stranice dokumenta Marketing malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2020. urn:nbn:hr:155:758178

Hodžić, Jasminka
Sveučilište u Dubrovniku
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Hodžić, J. (2020). Marketing malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:758178

Hodžić, Jasminka. "Marketing malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:758178

Hodžić, Jasminka. "Marketing malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:758178

Hodžić, J. (2020). 'Marketing malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:758178

Hodžić J. Marketing malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:758178

J. Hodžić, "Marketing malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:758178