Nižić, Z. (2021). Mobilni marketing i kupovno ponašanje generacije Z (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:426018
Nižić, Zdenka. "Mobilni marketing i kupovno ponašanje generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:426018
Nižić, Zdenka. "Mobilni marketing i kupovno ponašanje generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:426018
Nižić, Z. (2021). 'Mobilni marketing i kupovno ponašanje generacije Z', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 02.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:426018
Nižić Z. Mobilni marketing i kupovno ponašanje generacije Z [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2021 [pristupljeno 02.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:426018
Z. Nižić, "Mobilni marketing i kupovno ponašanje generacije Z", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:426018