prikaz prve stranice dokumenta Moć u marketinškom kanalu  usluga
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Moć u marketinškom kanalu usluga
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2021. urn:nbn:hr:155:687854

Vlašić, Antonia
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Vlašić, A. (2021). Moć u marketinškom kanalu usluga (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:687854

Vlašić, Antonia. "Moć u marketinškom kanalu usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:687854

Vlašić, Antonia. "Moć u marketinškom kanalu usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:687854

Vlašić, A. (2021). 'Moć u marketinškom kanalu usluga', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 20.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:687854

Vlašić A. Moć u marketinškom kanalu usluga [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2021 [pristupljeno 20.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:687854

A. Vlašić, "Moć u marketinškom kanalu usluga", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:687854