Cvjetanović, M. (2021). Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:809433
Cvjetanović, Marija. "Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:809433
Cvjetanović, Marija. "Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:809433
Cvjetanović, M. (2021). 'Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:809433
Cvjetanović M. Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2021 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:809433
M. Cvjetanović, "Teorije motivacije i ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:809433